Tuesday, 24 February 2015

VitaLEA Kesayangan Mak-mak

VitaLEA Kesayangan mak-mak macam saya!

hahaha..sebenarnya Vitalea ni bukan hanya untuk mak-mak je. Untuk siapa-siapa pun boleh. Banyak kebaikan yang orang tu dapat bila amalkan Vitalea secara konsisten. Pendek cerita nak TENAGA, NAK LANGSING, NAK JAGA MATA, NAK KULIT CANTIK, NAK AWET MUDA and macam2 lah. ( patut la orang kata i awet muda walau anak 4.  kihkihi ~perasan~)

Hebat sungguh vitamin tertua dunia ni. Nampak je vitamin tu besar semacam tapi kalau masuk dalam air tak sampai 5 minit pun dah larut. Itu lah sebab kesan dia cepat untuk si pemakan vitalea macam saya ni. Bioavailability sangat tinggi. Bila badan cepat serap nutrien, cepat la organ badan kita jalankan tugas.

Nak share fakta sikit pasal VITALEA :

  • Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (100 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea.
  • Vitalea dihasilkan melalui teknologi eksplosif yang kompleks disebut explore tab. Explo-Tab ialah teknologi yang membolehkan vitalea kekal sementara waktu di dalam sistem pencernaan, dan kemudian dengan cepat ia akan “meledak” untuk membebaskan nutrisi di dalamnya. (pendek kata, penyerapan segera).
  • Disokong oleh 7 kajian klinikal.Ujian klinikal telah membuktikan pengambilan Vitalea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.
  • Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.
  • Memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.
  • Mengandungi potassium yang menyebabkan kita tak lah nak mengunyah makanan merapu. Ni memang boleh buat LANGSING sokmo la jawapnya!

nak awet muda pun boleh dengan Vitalea :)

sharing mommy preggy

memang bagus untuk up and maintain HB semasa preggy.



Ok, sekian untuk entri kali ni. Nak pi solat zohor dulu.

Jumpa lagi next entri.
Thanks for reading!

:: cikpuan permaisuri ::

No comments:

Post a Comment